Telefoon terreur

Jan Baelemans
MakkelijkerLeuker

Ja je hoeft geen internet-crimineel te zijn om telefoon-terreur te plegen. Je kunt ook een eerlijke belastingbetaler zijn en het bloed onder de nagels van een belasting klantenservice medewerksters halen. Wie is te beklagen? De meningen zijn daar over verdeeld.

Wat is er aan de hand? Wel ik heb geld gehad dat eigenlijk voor iemand anders was bestemd. Alleen de brief en de reacties van de belastingdienst, afdeling en klantenservice TOR geven mij toch een onplezierig gevoel en vorm van obstinatie. Zelfs een cynische houding om mee te werken aan een voor alle partijen aanvaardbare oplossing. Moreel verwerpelijk, juridisch? Een ander verhaal, denk ik. Aleen heb ik (weer) geen antwoord gekregen van de dames van de Afdeling TOR.

Een accountant heeft waarschijnlijk een kapitale fout gemaakt. In plaats van het rekeningnummer van de client is mijn rekeningnummer gebruikt. Dankjewel. Ruim 1500 euro uitgegeven voordat ik wist dat er iets niet goed zat. Valentijnsdag 2011 en ik had ruzie met 2 dames van de afdeling TOR. De hoorn werd er zelfs opgegooid. Juli 2013. Yes. De eikels hebben dezelfde fout gemaakt. Mooi. Oh nee, het gaat over het geval van 2 1/2 jaar terug. Binnen 2 weken betalen, anders... Ik weer bellen. Met vragen over onterecht, gerechtigd en meer. Niet zeuren, betalen. En doe ik dat niet dan is het diefstal. Welke regels? Welke wet? Welk protocol? Ik weet het niet. Nog steeds niet.

Tsja, dat geld? Is allang op. Goed besteed hoor! Anders had ik deze posting niet vanuit mijn tuin kunnen doen.....