Au die auto

Jan Baelemans
Audi

Au die auto. Automerken. Ben ik de enige die zich druk maakt om hun reclames?

Vroeger in betere tijden (vroeger was alles beter volgens mijn ouders) werd reclame gebruikt om de sterke punten van een product te benadrukken, daar is het ook voor uitgevonden. Als alle concurrenten even goed zijn en je product geen "cutting Edge" meer heeft? Dan moet je op het gevoel gaan inwerken. Liefst het "slangenbrein" (zoek maar op of kijk bij Leo Pot's "hoe pak je een oen zijn poen", bij bol.com of zo). Dus nu de Audi. Je reisbureau weet al waar jij naar toe gaat voordat jij het weet? De Audi schakelt al voordat jij er ook maar aan denkt? ICT moet aanvullen, niet overnemen. Dus dat schakelen? Excellent! Die vakantie? Teiltje! Heb je ook zo'n hekel aan lijstjes "waar je vrienden naar luisteren" of "suggesties voor jou"? Verras me maar i.p.v. me te leven...